EN PL

Aktualności

Forum e-Commerce

Luty 20, 2016

16-17.02.2016 r. podczas specjalistycznych Targów e-Solutions odbyło się Forum E-COMMERCE, którego patronem merytorycznym została Izba Gospodarki Elektronicznej.
Jednym z prelegentów Bloku II pt. „Obalamy mity: Kim jest klient w filozofii omnichannel?” był Jan Błażejewski, Key Account Manager w tpay.com. Tematem prelekcji był „Klient online, klient offline: jaka jest różnica i jak ją wykorzystać w biznesie?”.

Krótkie podsumowanie: Omniklient jest świadomy i ceni wygodę. Różnorodne metody płatności i omni-metody dostawy stają się ważnym punktami w procesie zakupowym. One-day-delivery jest szansą na wzrost konwersji i zatarcie granicy między kanałami online i offline.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za liczne przybycie.



Aktualności



Tpay.com

Zapisz się do newslettera

Email